Veel gestelde vragen

  • Hoe kan ik u het beste Bereiken? 
  • Via Whatsapp 
  • Kan ik een fiets komen bedijken?
  •   Ja zeker, stuur me een Whatsapp bericht om een afspraak te maken.
  • Is er een showroom?
  • Nee, op het moment nog niet
  • Kan ik een bontje en factoor krijgen?
  • Ja zeker 
  • Waarom zijn de fietsen niet online?
  • Om eventuele misverstanden te voorkomen:  A- Tweedehandsfiets moet  door de koper zelf gezien worden om te kijken of het aan zijn/haar wens voldoet.  B- Verkocht fiets wordt niet terug genomen.
  • Is het mogelijk om fiets online bij jullie te bestellen?
  • Helaas niet, Sinds 06-06-2021 de fiets alleen ophalen op afspraak, Wordt helaas niet bezorgt.
  • Kan ik een fiets of ander product op laten sturen naar het buitenland? 
  • Helaas dat is niet mogelijk.
  • Zijn er meer foto's van het product  dat ik heb uitgekozen? 
  • Meer foto's van het product zijn er niet beschikbaar vanwege het feit dat ons producten  niet op 1 plek opgeslagen zijn.  
  • Reserveren van fiets zijn mogelijk?
  • Ja, maximaal twee dagen