Veel gestelde vragen
- Hoe kan ik u het beste Bereiken?
- Via Whatsapp
- Kan ik een fiets komen bedijken?
- Ja zeker, stuur me een Whatsapp bericht om een afspraak te maken.
- Is er een showroom?
- Nee, op het moment nog niet
- Kan ik een bontje en factoor krijgen?
- Ja zeker
- Waarom zijn de fietsen niet online?
- Om eventuele misverstanden te voorkomen: A- Tweedehandsfiets moet door de koper zelf gezien worden om te kijken of het aan zijn/haar wens voldoet. B- Verkocht fiets wordt niet terug genomen.
- Is het mogelijk om fiets online bij jullie te bestellen?
- Helaas niet, Sinds 06-06-2021 de fiets alleen ophalen op afspraak, Wordt helaas niet bezorgt.
- Kan ik een fiets of ander product op laten sturen naar het buitenland?
- Helaas dat is niet mogelijk.
- Zijn er meer foto's van het product dat ik heb uitgekozen?
- Meer foto's van het product zijn er niet beschikbaar vanwege het feit dat ons producten niet op 1 plek opgeslagen zijn.
- Reserveren van fiets zijn mogelijk?
- Ja, maximaal twee dagen