Veel gestelde vragen


V: Hoe kan ik u het beste bereiken?
A: Via Whatsapp.

 

V: Kan ik een fiets komen bekijken?
A: Zeker! Stuur me een Whatsapp bericht om een afspraak te maken.

V: Is er een showroom?
A: Nee, op het moment nog niet.

 

V: Hoe weet ik zeker dat de tweedehands fietsen die je verkoopt niet gestolen zijn?
A: Alle fietsen worden uitgebreid gecontroleerd in het fietsenregister.

V: Kan ik een bonnetje en factuur krijgen?
A: Ja zeker!

     

V: Waarom zijn tweedehands fietsen niet online?

A: Om eventuele misverstanden te voorkom. 

1- Tweedehands fiets moet door de koper zelf gezien worden om te kijken of het aan zijn/haar wens voldoet.

2- Verkochte of thuisbezorgde tweedehands fiets wordt niet terug genomen .

 

V: Is het mogelijk om tweedehands fietsen online bij jullie te bestellen?

A: Helaas niet,  vanaf 06-06-2021 alleen ophalen op afspraak. 

 

V: Retour van tweedehands fietsen / onderdelen  en  accessoires  zijn mogelijk? 

A: Nee, helaas niet.  Als  de onderdelen en accessoires  we hebben verkeerd opgestuurd den retour is wel mogelijk.

 

V: Kan ik bij jullie nieuwe fietsen bestellen?

Ja zeker! 

U kunt bij ons merk Avalon  fietsen bestellen. Als u uw maat, kleur en type ons doorgeeft. 

 

V: Kan ik een fiets op laten sturen naar het buitenland?
A: Helaas is dit niet mogelijk.

V: Zijn er meer foto's beschikbaar van het product dat ik heb uitgekozen?

A: Meer foto's van het product zijn er niet beschikbaar vanwege het feit dat onze producten niet allemaal op 1 plek opgeslagen zijn. 

V: Reserveren van fiets zijn mogelijk?

A: wij reserveren de fietsen helaas niet.